Veelgestelde vragen over producten en diensten van Wanderwall
IK HEB EEN VRAAG OVER MIJN ORDER
Als je vragen hebt over je order, neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar orders@wanderwall.nl. Vermeld hierbij je naam en ordernummer. We doen ons best om je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
IK HEB EEN KLACHT
Het spijt ons dat we je verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. We helpen je graag en lossen graag je probleem op. Stuur een email naar info@wanderwall.nl of bel ons op +33 (0)7 83 23 87 86 (sms kan ook).
HOE KOM IK IN CONTACT MET WANDERWALL?
Dat is makkelijk. Stuur een email naar info@wanderwall.nl. Binnen 2 werkdagen heb je een reactie. Of bel ons op +33 (0)7 83 23 87 86, Maandag - Vrijdag tussen 09.00-17.00u (Amsterdam Time, GMT +1).
WAAROM KAN IK MAAR 3 FORMATEN KIEZEN?
Wij kunnen onze prijzen toegankelijk houden door het orderproces eenvoudig te houden. Daarom bieden we 3 formaten aan. Deze formaten zijn veelvoorkomend en kunnen in ieder interieur een mooi plekje vinden.
WAAROM KAN IK MAAR UIT 3 VERSCHILLENDE MATERIALEN KIEZEN?
Wij kunnen onze prijzen toegankelijk houden door het orderproces eenvoudig te houden. Daarom bieden we 3 verschillende materialen aan, namelijk dibond, plexiglas of ingelijst in een vitrinelijst. Deze materialen zijn van de hoogste kwaliteit en worden ook veel in musea en galeries gebruikt. En bovenal, in ieder interieur kunnen deze materialen een mooi plekje vinden.
WAT ZIJN DE VERSCHILLEN TUSSEN DIBOND, PLEXIGLAS EN INGELIJST?
Meer informatie over de verschillende materialen vind je hier.
HOE GARANDEERT WANDERWALL DE KWALITEIT VAN DE FOTO'S?
Wij vinden de kwaliteit van jouw kunstfoto erg belangrijk. Daarom doen we daar ook geen concessies op. Onze printing partner ontwikkelt het werk in een professioneel vaklab en werkt ook voor verschillende bekende musea en galeries in Nederland.
WAAROM IS ER EEN VASTE OPLAGE PER FOTO?
Wij willen kunstfotografie voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk maken, maar willen het ook uniek houden. Het is niet cool om jouw foto bij duizenden andere mensen tegen te komen. Daarom hanteren we een vaste oplage per foto. Maar deze is ook weer niet zo beperkt dat we de prijzen moeten opschroeven. Liever een foto wat vaker verkopen voor een toegankelijke prijs dan een paar keer voor een hoge prijs.
VERSTUREN JULLIE OOK FOTO'S NAAR EEN ADRES BUITEN NEDERLAND?
Ja, dat doen we. Binnen Nederland betaal je geen verzendkosten. Buiten Nederland hangen de verzendkosten af van het formaat en het land waar we de foto naartoe sturen. Je kunt ons altijd van tevoren mailen om een inschatting te krijgen van de verzendkosten.
BINNEN HOEVEEL DAGEN KAN IK MIJN FOTO THUIS VERWACHTEN?
Elke bestelling bij Wanderwall is uniek en wordt handmatig ontwikkeld. We ontwikkelen de foto pas nadat jij jouw bestelling hebt gedaan. We hebben geen voorraden. We leveren jouw foto binnen 15 werkdagen op het adres dat jij hebt doorgegeven. Doorgaans kunnen we foto's op dibond en plexiglas vaak binnen 10 werkdagen leveren. Ingelijste foto's duren altijd wat langer, omdat ook de lijst op maat en met de hand wordt gemaakt. Mocht je jouw foto eerder nodig hebben, neem dan contact met ons op via orders@wanderwall.nl, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
IK WIL HET AFLEVERADRES VERANDEREN.
Wanneer we eenmaal begonnen zijn met het ontwikkelen van jouw foto, is het moeilijk om het afleveradres nog te veranderen. Mocht dit toch noodzakelijk zijn, neem dan contact met ons op via orders@wanderwall.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
KAN IK MIJN FOTO TERUG STUREN NADAT IK HET ONTVANGEN HEB?
Dit is helaas niet mogelijk. Elke order is handgemaakt op basis van jouw voorkeuren (formaat en materiaal). We hebben geen voorraden en ontwikkelen de foto pas nadat jij jouw bestelling hebt geplaatst. We kunnen jouw foto niet doorverkopen. Daarom nemen wij geen foto's terug. Mocht jouw foto echter beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via orders@wanderwall.nl.
IK HEB MIJN FOTO ONTVANGEN MAAR HET IS BESCHADIGD. WAT MOET IK DOEN?
Wanneer jij jouw foto beschadigd hebt ontvangen, maak dan foto's van de beschadigingen en stuur die naar orders@wanderwall.nl. We zullen dan samen een passende oplossing bespreken.